
Διανομή φυλλαδίων Θεσσαλονίκη
Στη Direct Marketing εξειδικευόμαστε στην προώθηση & διανομή διαφημιστικού υλικού , η καλή οργάνωση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχημένη υλοποίηση μιας διανομής. Ο λεπτομερής σχεδιασμός και η επιλογή της κατάλληλης ομάδας που θα αναλάβει το project απαρτίζουν τον πυρήνα της στρατηγικής μας.
Λεπτομερής σχεδιασμός
Ο λεπτομερής σχεδιασμός απαιτεί επίσημα στατιστικά στοιχεία (δημογραφικά, γεωγραφικά, κ.λπ.) και αναλυτικούς χάρτες των περιοχών που πρόκειται να καλυφθούν από τις ομάδες διανομής.Προσεκτική εκτέλεση
Κάθε ομάδα αποτελείται από 4 έως 6 διανομείς, οι οποίοι συντονίζονται από έναν επόπτη.
Οι επόπτες των διανομέων επιλέγονται με βάση την εμπειρία τους και την ικανότητά τους στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Στη συνέχεια αναφέρουν στον υπεύθυνο διανομής, ο οποίος επιθεωρεί και ελέγχει τις ομάδες ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την εξασφάλιση επιτυχημένων αποτελεσμάτων.Αυστηρή αξιολόγηση
Με την ολοκλήρωση της διανομής αποστέλλεται αναλυτική αναφορά στον πελάτη.
Η διανομή φυλλαδίων είναι το πιο δημοφιλές και αποδοτικό μέσο προώθησης, καθώς αποτελεί ένα προσωπικό τρόπο προσέγγισης καταναλωτών και εν δυνάμει πελατών.
- Πόρτα – Πόρτα
Η μέθοδος “door to door” είναι από τα σημαντικότερα εργαλεία του marketing, καθώς παραμένει ο αποτελεσματικότερος τρόπος προώθησης του μηνύματος στον καταναλωτή. Τα έντυπα φτάνουν στην πόρτα του καταναλωτή από μία ομάδα διανομής που κινείται βάσει προγράμματος εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη της συμφωνηθείσας περιοχής. Γραμματοκιβώτια
Οι ομάδες διανομής βάσει προκαθορισμένου προγράμματος τοποθετούν τα έντυπα στα γραμματοκιβώτια των κατοικιών. Ο αριθμός των εντύπων που τοποθετούνται προκαθορίζεται -ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη- σε κάποιο ποσοστό των κουδουνιών της εκάστοτε οικοδομής. Σε περίπτωση που υπάρχει απαγορευτική σήμανση, δεν τοποθετούνται έντυπα στα γραμματοκιβώτια.
Ελεύθερη διανομή
Η διανομή των εντύπων πραγματοποιείται σε πολυσύχναστα σημεία όπως δρόμοι ή φανάρια με αυξημένη κίνηση, στάσεις, σχολεία, πλατείες, λαϊκές αγορές κ.ά.
Τα σημεία επιλέγονται σε συνεννόηση με τον πελάτη και πάντα με γνώμονα την πετυχημένη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού.